tiistai 11. joulukuuta 2007

Tuskainen viikko

Viimeinen rutistus syksynopinnoissa on meneillään. Olen päntännyt tentteihin minkä kerkiän ja samalla olen neulonut jouluksi lahjasukkia. Ilmeisesti neulominen yli kuusi tuntia päivässä ei ole terveellistä, sillä olen saanut hartiani aivan totaalisen jumiin. Kipu häiritsee yöuntakin. Neulomukset on ilmeisesti jätettävä hiukan sivuun, jottei tilanne mene enää pahemmaksi. :(

En ollut tyytyväinen Firestarter enkä myöskään Jaywalker-ohjeisiin joten etsin seuraavan vaihtoehdon. Nyt on puikoilla 9 to 5 socks ja tulos näyttää iha mukavalta. Kaipaan edelleen riemunkirjavuuden tilalle yksiväristä, hillittyä kauneutta, mutta minkäs teet, kun Steppiä ei tehdä yksivärisenä. Suuri vääryys on se.

Potamous-sukat ja Minttumaari-huivi ovat jäänet pöydälle pölyyntymään, kun olen vihdoin päässyt testaamaan Steppiä, jota olen nyt siis ensimmäisen kerran raaskinut ostaa. Kallista se on, mutta joulu on vain kerran vuodessa. Onneksi.

Ja tenttimateriaalit kutsuvat jälleen...

Ei kommentteja: